A rituálé, amivel csapdába lehet csalni Park Il Do-t az úgynevezett 팔문금쇄진 (palmungeumswaejin) vagy „Nyolc Kapus Zár Alakzat”, ami egy kínai regényből, A három királyság regényes történetéből származik. Eredetileg egy kitalált katonai alakzat, de emellett egy valódi koreai sámán rituálé is.
Mindegyik kapu a nyolc ajtó és a nyolc irány egy hadvezérét/istenét jelképezi.
Észak - 휴문신장 (休門神將) – A pihenés kapujának istene
Északkelet - 생문신장 ( 生門神將) – Az élet kapujának istene
Kelet - 상문신장 (傷門神將) – A sebesülés kapujának istene
Délkelet- 두문신장 (枓門神將) – A gyártás kapujának istene
Nyugat - 경문신장 (驚門神將) – A félelem kapujának istene
Északnyugat - 개문신장 (開門神將) – A nyílt kapu istene
Dél - 경문신장 (景門神將) – A táj kapujának istene
Délnyugat - 사문신장(死門神將) – A halál kapujának istene
Mikor valaki a rituálét végzi, a 팔문진경 (palmunjingyeong) szót használják.
A valódi rituáléban egy elég bonyolult módon kivagdosott papírt lógatnak le a mennyezetről henger alakú háló formájában. A középső hálóból nyolc háló indul ki, ami a nyolc kaput jelképezi. A középső hálóra amuletteket aggatnak, amikre a fentebb felsorolt istenségek neve van vörös tintával ráírva. Ezután az elkapandó szellemnek a képét a középső hálóba helyezik. Elég komplikált, de itt van egy megértést segítő kép:
Mivel Hwa Pyung saját magába szeretné bezárni Park Il Do-t, ezért a bőrébe karcolja az istenek neveit, nagyjából az irányoknak megfelelően. A vére helyettesíti a vörös tintát, ami egyébként a halál színét jelképezi. Még egy fontos tényező, hogy a karjára ír, mivel a 팔 (pal) szó jelentése „kar”, de emellett a régi kínai betűknél, amiket a koreaiak használtak, a szó „nyolc”-at jelentett.